Mudpuppy Zestaw magnesów Niezwykłe kobiety 20 elementów

46,00 
Ilość
Towar chwilowo niedostępny.

Dbamy o to, aby nasze ceny były konkurencyjne. Jeśli znalazłeś lepszą ofertę napisz do nas i podeślij nam link, a postaramy się złożyć korzystniejszą propozycję.

Napisz na adres: sklep@magiapolnocy.pl

Ocena: 0 na 5 (opinii: 0)

Zestaw magnesów Niezwykłe kobiety amerykańskiej marki MUDPUPPY to godziny wspaniałej zabawy w poznawanie postaci ważnych dla świata, m.in. Kleopatry, Indiry Gandhi, Fridy Khalo, Hilary Clinton czy Marii Curie-Skłodowskiej, w ozdabianie ich podobiznami magnetycznych lub metalowych powierzchni, a przy okazji jest to też świetne źródło wiedzy o roli kobiet w historii świata. Zestaw zawiera 20 różnych kolorowych magnesów – 15 z portretami kobiet i 5 z motywacyjnymi hasłami. Autorką ilustracji jest filipińska artystka Lydia Ortiz. Magnesy zapakowane są w estetyczne pudełko. Idealnie nadają się na prezent.

Zabawki magnetyczne to interesujący pomysł na pobudzanie dziecięcej wyobraźni i rozwój jego sprawności manualnej. MUDPUPPY dba o to, by wielkość magnesów była odpowiednia dla wieku dziecka, a zestawy – kompaktowe, o ciekawej tematyce i szerokich możliwościach zastosowań.
 

kategoria: zabawki magnetyczne
wiek: 3+
liczba elementów: 20
wymiary opakowania: 13 x 8 x 7 cm

Amerykańska marka zabawek edukacyjnych MUDPUPPY powstała w 1992 roku. Dziś jest znana na całym świecie i cieszy się powszechnym zaufaniem rodziców. Skupia się na tworzeniu produktów, zachęcających dzieci do twórczej aktywności, a przy tym wspierających ich rozwój i stymulujących wyobraźnię. Oferta marki to głównie puzzle, gry, układanki oraz zestawy kreatywne, w tym tematyczne komplety magnesów czy naklejek.
Projekty MUDPUPPY inspirowane są sztuką, m. in. ilustracją dla dzieci. Marka stale współpracuje ze współczesnymi artystami, a jej produkty są wciąż nagradzane za kreatywność, użyteczność i innowacyjność.

 

Opis w przygotowaniu.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii