Śpiworek Hibernate 3,5 tog, Gro Company

175,00 
Ilość
Towar chwilowo niedostępny.

Dbamy o to, aby nasze ceny były konkurencyjne. Jeśli znalazłeś lepszą ofertę napisz do nas i podeślij nam link, a postaramy się złożyć korzystniejszą propozycję.

Napisz na adres: sklep@magiapolnocy.pl

Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ

Najważniejsze cechy:

  • Welurowa warstwa zewnętrzna wzbogacona 100-procentową bawełną zdobiona aplikacjami i haftowanymi detalami
  • Podszewka wykonana z niezwykle delikatnej dzianiny ze 100-procentowej bawełny
  • Szybkoschnący poliestrowy wkład Quickdry
  • Zatrzaski pod ramionkami (w rozmiarze 0-6 mcy) i na ramionkach plus boczny/dolny suwak zip-click we wszystkich rozmiarach
  • Dostępny w rozmiarach: 0-6 miesięcy, 6-18 miesięcy i 18-36 miesięcy
  • Nadaje się do prania w pralce oraz suszenia w suszarce bębnowej w niskiej temperaturze
  • Do produktu dołączony jest termometr pokojowy (dla rozmiarów 0-6 i 6-18mcy), instrukcja obsługi i broszura informacyjna na temat zasad zdrowego snu
  • Odpowiada najwyższym brytyjskim i europejskim standardom, w tym NOWEMU standardowi British Standards Institution dla śpiworków dziecięcych BS 8510:200

Rozmiary:

0-6 m-cy: 

  • minimalna waga dziecka - 4 kg
  • maksymalny wzrost dziecka - około 68 cm

6-18 m-cy:

  • minimalna waga dziecka - 8,1 kg
  • maksymalny wzrost dziecka - około 86 cm

18-36 m-cy:

  • minimalna waga dziecka - 11,4 kg
  • maksymalny wzrost dziecka - około 98 cm

CENY POSZCZEGÓLNYCH ROZMIARÓW:

  • rozmiar 0-6 mcy: 175 zł
  • rozmiar 6-18 mcy: 195 zł 
  • rozmiar 18-36 mcy: 195 zł

 

 

Brytyjska marka Gro Company to lider rynku śpiworków do spania do dzieci. Powstała w 2000 roku jako wynik typowych rodzicielskich starań Ouvrielle i Rona Holmesów o spokojny sen ich syna Sama. Szwagierka z Austrii użyczyła umęczonej parze niemowlęcego śpiworka – tego typu rozwiązania nie były jeszcze wówczas znane w Wielkiej Brytanii – a ten okazał się dla nich prawdziwym zbawieniem, bo dziecko przespało aż 12 godzin! Tak narodził się pomysł stworzenia pierwszego Grobag – śpiworka, który wspierałby rodziców w ich zmaganiach o zdrowy i bezpieczny sen maluszków. Dziś marka ma na koncie kilka milionów sprzedanych śpiworków, światową renomę, wiele nagród przyznanych przez międzynarodowe organizacje i kilkanaście produktów, ułatwiających rodzicielstwo.

Gro od początku ściśle współpracuje z organizacją The Lullaby Trust, propagującą bezpieczny sen dziecka, prowadzącą badania i profilaktykę SIDS (Zespół nagłej śmierci łóżeczkowej niemowląt).

Opis w przygotowaniu.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię